7 Μαΐ 2010

Μάνος Ξυδούς: Περιμένοντας το νέκταρ...

....


"Ένας μεγάλος Σταυρός σε δυο κομμάτια. Ένα κομμάτι για μένα, ένα για σένα. Για να ενώσουμε τα δυο κομμάτια θέλει δουλειά πολύ. Χρειάζεται δουλειά η αγάπη. Ίσως τότε γίνει ΑΓΑΠΗ".

Μάνος Ξυδούς-17/1/2008







"Πιστεύω ότι το μεγαλύτερο αστέρι που μπορεί να φτάσει ένας άνθρωπος είναι να νιώσει την ικανοποίηση του ερωτισμού. Όλα τα υπόλοιπα είναι μια επανάληψη. Ο έρωτας είναι αυτός που ανοίγει πόρτες. Αν χαθεί ο έρωτας τελειώσαμε".

Μάνος Ξυδούς 








Στο δίσκο “Περιμένοντας το νέκταρ”, ο Μάνος Ξυδούς μας συστήνει το γυναικείο συγκρότημα “Άρωμα γυναίκας”, το οποίο είναι ουσιαστικά ένα κουαρτέτο εγχόρδων, μέλος του οποίου είναι και η Ελεάννα Ζεγκίνογλου, γνωστή για την συμμετοχή της στο συγκρότημα “Σειρήνες”, το οποίο παλαιότερα πλαισίωνε τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου στις εμφανίσεις του. Σε αυτόν το δίσκο ακούμε παλιά και νέα τραγούδια του Μάνου, πειραματισμούς του με νέους ήχους- πραγμά το οποίο του άρεσε πολύ και το έκανε πάντα στις εμφανίσεις του- και ακούμε σε φρέσκιες ερμηνείες και εντελώς διαφορετικές ενορχηστρώσεις μεγάλες επιτυχίες των Πυξ Λαξ, με ξεχωριστή στιγμή, το τραγούδι “Υπάρχουν χρυσόψαρα εδώ” με τη φωνή του Πάνου Κατσιμίχα.




Παίζαμε με το Αρωμα Γυναίκας στην Αρχιτεκτονική και σε μικρότερους χώρους. Κάποια στιγμή έρχεται ο Βασίλης (Παπακωνσταντίνου), βλέπει το πρόγραμμα και μου προτείνει να κάνουμε κάτι παρόμοιο. Του λέω: «Τι θα κάνουμε δηλαδή; Τη ‘Βικτώρια’ με βιολιά;». Και μου απάντησε «Ναι». Ετσι, με προτροπή του Βασίλη, το Αρωμα Γυναίκας έγινε Σειρήνες και κάναμε συναυλίες όλοι μαζί. Μπορεί να δυσαρεστήσαμε τους φανατικούς ακροατές του Βασίλη, αλλά το πιστέψαμε και το κάναμε με γνώση ότι δεν θα αρέσει σε όλους.
 
Κάπου εκεί ήρθε ο Μάνος Ξυδούς και μου πρότεινε να ενορχηστρώσω τα κομμάτια του δίσκου «Περιμένοντας το Νέκταρ» με αυτό το ύφος και μάλιστα τραγούδησα και τρία από αυτά.


 


  Περιμένοντας το νέκταρ (MINOS-EMI)

  1. Φαλτσέτα
  2. Μεθυσμένη βάρκα
  3. Υπάρχουν χρυσόψαρα εδώ;
  4. Μια αθώα συμμορία (συμμετέχουν οι Βωξ)
  5. Άμστερνταμ
  6. Μόνο για κείνη μη μου λες
  7. Μυρωδιά καλοκαιριού
  8. Περιμένοντας το νέκταρ
  9. Στην άμμο του χρόνου
  10. Κάνε κάτι για σένα
  11. Το σαξόφωνο βυθίστηκε στον ύπνο και σταμάτησε 
  12. Ο παλιός σκαραβαίος
  13. Ξημερώνει στο νησί της πεταλούδας




ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΕΙΝΗ ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΣ


Αν έρθεις απ'το σπίτι τα χαράματα
θα έχω το κλειδί πανω στην πόρτα
Αν θέλεις θα γκρεμισουμε τα φραγματα
δυο ταχυδρόμοι που ξεχάστηκαν στη βόλτα

Πες μου, πες μου αν θέλεις τι φοβάσαι στις γιορτές
Πες μου, πες μου αν θέλεις τι φοβάσαι στις γιορτές
Μόνο για κείνη μη μου λες
Μόνο για κείνη μη μου λες
Την έχω κλείσει μες στο χθές
Την έχω κλείσει μες στο χθές
Μόνο για κείνη μη μου λες

Αν έρθεις απ' το σπίτι τα χαράματα
να πεις τις πιο καλές σου ιστορίες
αυτές που ζωντανεύουνε τ'αγάλματα
και κατεβάζουν τα ρολά στις απορίες

Πες μου, πες μου αν θέλεις
τι φοβάσαι στις γιορτές
Πες μου, πες μου αν θέλεις
τι φοβάσαι στις γιορτές
Μόνο για κείνον μη μου λες
Μόνο για κείνον μη μου λες
Μόνο για κείνον μη μου λες




...

    Related Posts with Thumbnails